יום חמישי, 1 בנובמבר 2012

ע.ד.י - קליפ חדש לעדי אולמנסקי

אהלן אהלן! חביבת המבוא עדי אולמנסקי מוציאה קליפ בכורה מהמיקסטייפ שבדרך, מה שמבחינתי הוא תירוץ נהדר לכתוב כאן משהו. אם כן ע.ד.י, המוכרת יותר בתור "הסולנית הסופר מגניבה של Lorena B" מוציאה קליפ בבימויו של יוצר מוכשר נוסף בשם ווניה היימן המוכר יותר בתור " נו, ההוא שעושה את הסרטונים המגניבים האלה ביו-טיוב. אתה חייב לראות!!1". 



אז מה יש לנו כאן בגדול? עדי מתפלחת לה לאיזו קריקטורה של שמחה ישראלית טיפוסית ומביאה אותה בראש, לונדון סטייל. מרגיש כאילו זה הסיפור מאחורי הקליפ A.D.I בקליפה של אגוז. אורחי החתונה המעאפנה הם בעצם אנחנו, הישראלי חסר המושג, שבתחילה מסתכלים על עדי כאילו הייתה חייזרית אבל לאט לאט נכנסים לגרוב עד כדי אקסטזה רווית קונפטי.
 
השטיק של לאיית את השם שלך בשיר הוא אחד מחייב. M.I.A  עשתה את זה בשיר שפתח את אלבום הבכורה המופתי שלה. אז האם אולמנסקי מבשרת לנו הישראלים ש -She's in the House, או במקרה הזה, באולם השמחות? 

A.D.I נראה ונשמע כמעיין טיזר למיקסטייפ אליו הוא שייך, "Shit Just Got Real". השיר נפתח לצלילי דרבוקות, ה- Y בסוף שמה של אולמנסקי מומרת לוואי וואי וואי במה שאני מקווה שהם רמזים לכך שמצופה לנו מיקסטייפ המשלב אלקטרוניקה טרייה עם נגיעות מזרח תיכוניות.
מצפים בחום לחרא האמיתי של אולמנסקי! 



ולנושא אחר, הנה כמה מההופעות הצפויות לבאר שבעיים בני המזל שבינינו בחודש הקרוב:
אבי עדאקי,
Computer Camp (!!), הבילויים, שלמה יידוב, Malox, רות דולרס וייס, The Angelcy (!!). חבל לכם על הזמן, המרכז הוא כאן Bitches..

לאלו מכם שמתעקשים לא להדרים לכאן, תוכלו לתפוס את Computer Camp גם באברקסס ב 7.11. [איוונט ליברמן]

וזהו בעצם.. עד המבוא הבא, להית'.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה