יום שישי, 13 ביולי 2012

פרח השכונות

  שלום קוראים וקוראות יקרים!
אני משתדל לתת כאן איזה פוסט פעם בכמה חודשים בשביל הביטוח הלאומי וכאלה. מה גם שבזמן האחרון הצטברו לי כמה אמנים שאני פשוט מרגיש שכל העולם חייב לדעת עליהם!! והיות והמבוא למוזיקה טובה הוא המקום עם התפוצה הקרובה ביותר ל'כל העולם' שאני מכיר אז קבלו:



File:PinkAzalea.jpg
 Say my name!
השם הראשון שאני רוצה לצעוק מהגגות הוא זה של Azealia Banks. אייזליה למי שתוהה הוא שם של פרח שכל ניסיונות הגיגול שלי למצוא את שמו בעברית העלו חרס. אז מה שנעשה זה שאני אצרף כאן תמונה שלו ומי מכם קוראי המבוא הבוטניסטים שמזהה את שמו בעברית מוזמן להגיב אותו.

אייזליה שלנו גם היא סוג של פרח, אבל יותר בכיוון של פרח השכונות. נולדה וגדלה בהרלם, איזלייה מביאה שילוב של סגנון ראפ ייחודי עם נגיעות חזקות של צלילי אלקטרו. 

ללהיט שלה '212', שמלבד הבושם הוא גם איזור החיוג של מנהטן, האזנתי בשרשרת. והטראק Nathan ששוחרר לפני שבוע וקצת גם הוא לא מסתפק בפחות משתי האזנות רצופות לפעם. הביטים שנבנים לאט לאט לקראת השיא, הצלילים האלקטרוניים הפרוותיים והחודרים, הניגוד בהגשה של איזלייה בין היופי והתמימות לבין שורות זועמות כמו: "אני עומדת להרוס את הכוס שלך", הם כולם עלי הכותרת שמרכיבים את הפרח הנפלא הזה.

בגלל שאתם כבר ילדים גדולים ניתן לכם את אפשרות הבחירה בתקווה שתעשו את הבחירה הנכונה, שהיא לשמוע את שניהם, שוב ושוב ושוב.

     



גם הבחור הבא שלנו הוא בחזית האלקטרונית. ז'תומרת, יותר בחזית של לשבת לבד בחדר מול המחשב וליצור ביטים בתקווה של יום אחד להיות מפורסם. וזה בדיוק הסיפור של Left Boy.

לפט בוי הוא דוגמה מייצגת לדור היו-טיוב של אמנים צעירים וחמודים שמנסים לפרוץ בגישת הקלט/הפק/צלם/העלה זאת בעצמך. יש לו עמוד פעיל בכל מדיה חברתית שקיימת ובנוסף אתר אינטרנט חמוד שנותן לך גישה להורדת כל השירים שלו בהזנת כתובת מייל, שכמובן מוסיפה אותך לרשימת התפוצה שלו (כזה חמוד!).

הוא אמנם נראה כמו התגלמות הילד האמריקאי הטוב, אבל לפט בוי הוא בעצם פרדיננד סרניץ מוינה, אוסטריה. המוזיקה של בוי היא פופ רווי בסימפולים ושלל אלקטרוניקה.

היה נורא קשה לי לבחור טראק אחד כי באמת שכל הקטעים של לפט בוי הם שונים, מגוונים ומניבים. אז הנה הטייק שלו לשודדי הקאריבים. אם אהבתם, חפשו אותו באחד במדיה החברתית המועדפת עליכם. יש לי הרגשה שאם תרצו תוכלו למצוא אותו אפילו ב'מקושרים'.




נראה שכבר הארכתי במילים אז נשאיר אתכם עם רמיקס כייפי ומגניב ל Bonde de Role הברזילאים. סתם, כי בא לי.


בהצלחה במבחנים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה