יום רביעי, 15 ביוני 2011

זאת תקופת מבחנים בכיס שלך - או שאתה סתם שמח לראות אותי? (#2)


שבוע טוב קוראים וקוראות! או שמה אולי עלי לברך אתכם בברכת חודש טוב שכן החודש אנחנו הסטודנטים נכנסים לאותה תקופה נהדרת לה אנו אוהבים לקרוא -"תקופת המבחנים".

הו תקופת המבחנים, אותה תקופה בה כל חברי הפייסבוק שלכם שלא כתבו סטטוס מימם יוצאים מחוריהם וממלאים את הקיר שלכם בשלל סטטוסים מקוריים נוסח:
"נמאס לי ללמוודדדדד!!", "עוד אחד ודי!!!!"
"כל הזין בפמיניזם ומגדר!!" (טוב, האחרון דווקא מצחיק ושייך למישהי אלמונית מהפייסבוק של שותפתי), אבל הבנתם את הרעיון.
ושלא נתחיל לדבר על התמונה המטופשת שכולכם בוודאי מכירים של הבארים הצבעוניים של ערוץ 1 עם הכיתוב "תקופת מבחנים".


אישית, אני לא מבין על מה כל המהומה.. מבחינתי תקופת המבחנים היא אחת התקופות היותר רגועות בשנה שממוקמת במקום טוב באמצע. רגע אחרי שאני משתחרר מכבליה המאלצים של מערכת השעות הסמסטריאלית, ורגע לפני השעבוד הקיצי בדמות לקום ב-6:30 בבוקר חמישה בקרים בשבוע בשביל ללכת לעבודה בפרצוף נפול.

בכדי להמשיך את המסורת של סמסטר קודם, אני אנצל את פוסט תקופת הבחינות הזה בשביל להמטיר עליכם כמה שירים יתומים שמסתובבים לי ברשימות כאלה ואחרות וטרם מצאו את דרכם אל המבוא.

אז בגלל שלקום בבוקר זה דבר מבאס, בייחוד כשאתה יודע שאתה קם לחור שחור וגדול של חוברות מבחנים ודפי טיוטות, רצוי לבחור כבר עכשיו שיר טוב לשעון המעורר שלכם. מי שמשמש אותי כבר שנה שלמה הוא Good Morning של קניה עם הסמפל הממכר של אלטון ג'ון. אז, בוקר טוב.



הקליפ ניתן לצפייה רק מיו-טיוב, בחסות הכח העולה הזה ברשת שמכנה את עצמו VEVO, VEVO, Who the fuck is Vevo?!

אין תירוץ טוב יותר ללא ללמוד מלבשל! זה פשוט התירוץ המושלם. מצד אחד שורף איזה שעה טובה מהיום, מצד שני זוהי הפסקה חוקית למהדרין, כי כולם צריכים לאכול נכון? אז הקפידו לבשל בכמויות קטנות וככה תזכו להפסקת לימודים מאושרת אחת מדי יום לפחות. ואם כבר בבישולים עסקינן אז בואו נשמע איזה מאש-אפ.

*אזהרה- בפסקה הבאה הולכים להופיע הרבה שמות.

אז המאש-אפ הזה שייך לבחור בשם Xaphoon Jones שהוא הצד המדג'ה של הצמד Chiddy Bang. המאש-אפ כאמור הוא בין שני שירים שכל אחד מהם לבד הוא פצצת פופ מקפיצה וביחד הם יוצרים את אחד הטראקים מזיזי הישבן של השנה. השירים הם Passion Pit-Sleepyhead ו- the Jackson 5- I Want You Back וביחד הם מרכיבים את The Jackson Pit. נענעו אותו!



כן, VEVO, הם חארות..

אז בגלל שהקישור האחרון בין מאש-אפים לבין בישולים בתקופת מבחנים היה צולע מספיק בכדי לזכות בקצבת נכות אני חושב שכדי להפסיק עם זה כאן. הלהקה הבאה, בלי שום קשר שהוא לתקופת המבחנים, היא מגניבה. קוראים להם Foster the People שבעברית מתרגם למשהו כמו "לטפח את העם" וכמו שחבר אמר לי לא מזמן: הם נורא נורא רוצים להיות MGMT. מה שמתקבל בסוף זה מן משהו שמצליח לתת בראש בצורה הכי רגועה שיש.



הכנס הערה קנטרנית על VEVO כאן: _____________________


על הלהקה הבאה כבר כתבתי בפוסט שלא ברא השטן ולכן לא ארחיב עליהם בדיבורים. רק אומר שהם קנדים, הם חמודים כמו אללה והם שרים שורות כמו:  "לכי תעזרי לסבא שלך, הוא בן 77 ואת רק בת 11".
Born Ruffians- Sole Brother.





כמובן שאני יכול לקשר כאן לקליפים עד אינסוף, אבל אתם צריכים גם ללמוד מתישהוא היום.. אז נסיים עם בחור בשם Jack Peñate, מה שאומר שאתם צריכים לבטא את זה: פנייאטיי. מצד שני הוא בכלל בריטי, אז שלא יתפלצן עלינו עם סלסולים מהודרים מעל ה-Nים שלו בבקשה! הוא מקליט בחברת התקליטים XL, שאת רשימת אמניה מעוררת הקנאה אפשר לראות כאן. וזהו..




נסיים בשני אירועים מגניבים ביותר, שבאקט של חוסר התחשבות דרקוני בציבור הסטודנטים מתרחשים בסוף השבוע הקרוב. הנה מילה על שניהם בסדר לחלוטין לא כרונולוגי:

הראשון הוא פסטיבל שעורך ביום שבת את הופעתו השניה ( גם הקודמת אגב, נפלה בדיוק על תקופת המבחנים) ונקרא פסטיבל "שוליים רחבים". Eatliz, יהוא ירון, וחביבי Umlala יובילו את לוח ההופעות ולמרות שאני לא מכיר את שאר המופעים, אני בטוח שגם הם מגניבים לא פחות. פייסבוק.

בשישי בצהריים (13-16) הולכת להתרומם לחלל האוויר מסיבת רחוב חינמית וקיצית בבית העיר בתל אביב עם די.ג'יי לונדוני בשם Oneman. אני? לא מכיר אותו.. אבל ממה שקצת שמעתי הוא נשמע ממש כיף. הקנאה שלי תתחלק בצורה שווה בין כל אחד ואחת מכם שיחליט לפקוד. איוונט ליברמן.

מכולנו כאן במבוא למוזיקה טובה, בהצלחה במבחנים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה